Şu an içim çok sıkkın,
Tarifsiz bir acı içindeyim.
Yerdemiyim, göktemiyim.
Bilmiyorum..
Acılar sıkıyor,canevimi.
Ben aşka susamış.,
Ben sevgiye muhtaç.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Sevgili Kardeşim Gülesin Doğan:
Aydınlık ve güzel günlere çıkmak dileği ile.
Tebrik ediyor ve başarınızın devamını diliyorum.
Her şey gönlünüzce olsun.
Sevgi ve saygılarımla.
Dr. İrfan Yılmaz.- TEKİRDAĞ.
elbet birgün çıkarsınız aydınlık güzel günlere..........devamı dileklerimle........güzel yazmışsınız........fakat biraz imge eksikliği var.........tebrikler
İç içe tezat yaşamışsınız karmaşa ve arayış bunalımı seziliyor.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta