Tablamda bir nefeslik sigaram olsa da
Duvarlarda silinmeyen güzel yüzün var
Gönlümde çekilmez hasretin olsa da
İçimde tükenmez bir umut var...
Vuslat yollarına diken dolsa da
Kollarım sensizliklere açılsa da
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Siir sever olarak panonun siirlerini okumak ve dinlenmek Harika bir duygu Oncelikle herbir siir yazarini tebrik ederim. siirler birbirinden guzel.
DuaHan oncelikle sana sesleniyorum suan
seni Cani gonulden Tebrik ediyorum siirlerini ve yorumlarini inceligini TAKTIR EDIYORUM.
"Icimdeki Sevgi" siirinse Bravo dedirti bana.
basarilarinin devamini diliyorum.
Sevgiler
MelekYildiza
siirin çok güzel tesekkür ederim.ben pek siir yazmayi beceremem.okumayi veya dinlemeyi severim.kitap çikarmayi düsünmüyor musun?k i b.hosçakal
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta