Sona gelmek mi asla.. Sensizliği kabullenmek o kadar zor ki...Sanki bu zamana kadar hiç ayrılıklar yaşamamış yeni doğmuş bir bebek gibi
hissediyorum kendimi...Oysa ne ayrılıklar ne acılar yaşadım ve yandım..
Zemheriyi en ayazıyla tattım...Yangınları çığlık çığlık, çırpınışlarımda uzatılan
hiç bir el olmadan kemiklerimi sızlatırcasına yaşadım...
Yutkunamamaktan boğazım şişti artık yüreğim gibi.. Bir yanım aşk diye
ayağa kalkarken bir yanım acıtırsın yapma diyor...Bu duyguyu ilk defa
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Yutkunamamaktan boğazım şişti artık yüreğim gibi.. Bir yanım aşk diye ayağa kalkarken bir yanım acıtırsın yapma diyor...Bu duyguyu ilk defa yaşıyorum, sevgimin sana zarar vereceğinden korkuyorum...
Kutlarım şairem...esenlikle
İlk şiirinize baktım tutuldum. Mansur şiirde de başarılısınız, sizi izleyecem. Kutluyorum.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta