Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Berfin Arapoğlu:
Ben, şiirin dilini, kendimce, 'Şehrazat dili' olarak adlandırıyorum. Sultan'ın kendisine yönelen kılıcını hikâyeler anlatarak durduran ve zalimi kendisiyle yüzleştiren Şehrazat'... Böylece 1001 gece, bu ülkede kardeş gibi, arkadaş gibi yaşama ihtimalimiz olabilir diyorum. Hikâyeler krallardan uzun sürer diye hep söylüyorum...İBRAHİM ÇANKAYA'nın yüregine sağlık..kalemi ışıklar içinde olsun..Bu güzel şiiri bizimle paylaşan o güzel yüreğede BERFİN 'ce kocaman sevgi ve saygılarımı gönderiyorum..dostca,umutla ve dirençle kalın BERHİM PAŞA :))
Berfin Arapoğlu:
Ben, şiirin dilini, kendimce, 'Şehrazat dili' olarak adlandırıyorum. Sultan'ın kendisine yönelen kılıcını hikâyeler anlatarak durduran ve zalimi kendisiyle yüzleştiren Şehrazat'... Böylece 1001 gece, bu ülkede kardeş gibi, arkadaş gibi yaşama ihtimalimiz olabilir diyorum. Hikâyeler krallardan uzun sürer diye hep söylüyorum...İBRAHİM ÇANKAYA'nın yüregine sağlık..kalemi ışıklar içinde olsun..Bu güzel şiiri bizimle paylaşan o güzel yüreğede BERFİN 'ce kocaman sevgi ve saygılarımı gönderiyorum..dostca,umutla ve dirençle kalın BERHİM PAŞA :))
Berfin Arapoğlu:
Ben, şiirin dilini, kendimce, 'Şehrazat dili' olarak adlandırıyorum. Sultan'ın kendisine yönelen kılıcını hikâyeler anlatarak durduran ve zalimi kendisiyle yüzleştiren Şehrazat'... Böylece 1001 gece, bu ülkede kardeş gibi, arkadaş gibi yaşama ihtimalimiz olabilir diyorum. Hikâyeler krallardan uzun sürer diye hep söylüyorum...İBRAHİM ÇANKAYA'nın yüregine sağlık..kalemi ışıklar içinde olsun..Bu güzel şiiri bizimle paylaşan o güzel yüreğede BERFİN 'ce kocaman sevgi ve saygılarımı gönderiyorum..dostca,umutla ve dirençle kalın BERHİM PAŞA :))
Berfin Arapoğlu:
Ben, şiirin dilini, kendimce, 'Şehrazat dili' olarak adlandırıyorum. Sultan'ın kendisine yönelen kılıcını hikâyeler anlatarak durduran ve zalimi kendisiyle yüzleştiren Şehrazat'... Böylece 1001 gece, bu ülkede kardeş gibi, arkadaş gibi yaşama ihtimalimiz olabilir diyorum. Hikâyeler krallardan uzun sürer diye hep söylüyorum...İBRAHİM ÇANKAYA'nın yüregine sağlık..kalemi ışıklar içinde olsun..Bu güzel şiiri bizimle paylaşan o güzel yüreğede BERFİN 'ce kocaman sevgi ve saygılarımı gönderiyorum..dostca,umutla ve dirençle kalın BERHİM PAŞA :))