ay yıldız olsam
çıksam semana
güneş gibi
doğsam dünyana
ırmak olsam
sevgi aksam yüreğine
senin aşkını yazdım adını kazıdım damarlarıma
artık kanım bedenimde seninle dolaşıp duruyor
seninle canlılık doruklarda geldi ruhuma
şimdi kalbim durmadan seni vuruyor
senin olduğun yerde mevsim hep bahardır
sevdana sadakat vazgeçilmeyecek bir ardır
yokluğun deli ediyor beni
yapayalnız hissediyorum kendimi
bilmem ki görebilecek miyim seni?
tutabilecek misin yeniden ellerimi?
ben mısralarımda dokunuyorum sana
acaba! sen de değebilecek misin bana?
biliyorum bir daha
silmeyeceksin göz yaşlarımı
ağlasam da geceler boyunca
ellerini uzatıp
tutmayacaksın ellerimi
sabahlara değin
dalgalarda sallanıp duruyor sandalım
rüzgar esse de kımıldamıyor bir tek dalım
beni senden mahrum bırakma sakın
bil ki senin yüreğindir benim tek yalım
senli sevdadır geldiğim son durağım
senin tenine değmek için rüzgarlarda saklıyım
bir bahar gibi
rengarenk açmışken yüreğimde
bir şeyleri bahane edip de
sakın hazana çevirme kalbimi
yüzün yüzüme değmişken
ne olursun gözlerime sisler düşürme
hasretin yakıp kavurup kül etti beni
sevdan güçlü kıldı beni derin acılara
bilir misin ne de çok özlerim ben seni?
haydi gel de şifa bulsun şuramdaki yara
ben seni sevmek için doğmuşum
seni severek mutlu olmuşum
senin gözlerin rengarenk bir bahardır
bakışlarınsa sanki ağustos güneşi
ellerin tenimi okşayan bir meltem yeli
o güzel yüreğin de yüreğimin tam eşi
sözlerinse kalbime akan mutluluk seli
çiçekler hep seni açar bu şehirde
acısa da yüreğim
katlanırım yokluğuna
yeter ki kavuşmak olsun
bu aşkın sonunda
sen gerçekten bir çiçeksin
hiç koparılmadan koklanmalısın dalında
ruhumu saran bir mutluluksun sen
seni kollarımda
kendimi gökyüzünde hissediyorum
bir meltem yeli gibi
yüreğimde esip dur ebediyen
bil ki nefes diye seni alıp veriyorum




-
Hazan Karlıdağ
-
Filiz Ertek
-
Filiz Ertek
Tüm YorumlarBir kadına yazılan en güzel şiirler..teşekkürler..
Bu gün şiirlerinizle buluştum yine.Harika
Yüce şairim defalarca şiirlerini okuyan bir okur harikalar yaratıyorsun o ne engin bakış o ne güzel bir yürek yüreyiniz hiç solmasın ne diyeyim harikasınız bu gün İstanbuldan ayrılırken sizin şiirlerinizi alıp gidiyorum.Sağlıcakla kalın UNUT