dün akşam üzeri
tek başıma oturdum
Bostancı Sahili'nde
pek de severim burayı
arada bir olsa da gelirim
dinlendirir beni
geçen akşam üzeri
tren istasyonunda gördüm seni
yağmur çiseliyordu
sığınmıştın saçaklar altına
oracıkta bekliyordun tek başına
anladım ki tren rötarlı geliyordu
sen benim her sabah
dünyama doğan güneşimsin
gönlümde açan çiçeğimsin
benim yüreğimi sıcacık ısıtan
dünyamı aydınlatan sevdiğimsin
hiç batmadan bende kal ömrümce
benden ayrı uyuyorsun diye
çıldırıyorum vallahi
hele bir de yoksam düşlerinde
söyle buna nasıl dayanırım?
bil ki acısını duyarım
iliklerime kadar yüreğimde
sen benim kalbimdeki
yıllardan beri
hiç dinmeyen sızımsın
ömrüm boyunca
soldurmayacağım baharımsın
ben kıraç bir toprağım
ah! bir girebilsem
senin düşlerine
geceleri
hiç çıkmamak üzere
ömrünce
okşasam saçlarını
beni görmek
seni mutlu etti mi sevdiğim?
yoksa keşke
hiç görmemiş
olsaydım mı dedin?
söyle canım
ellerin ellerimden ayrılmasın
gözlerin rengini denizden alsın
güneş sönük kalsın senin yanında
sen hep olmalısın gönül tahtımda
rengarenk güller açsın gözlerinde
yıllar sonra geçen hafta
karlı bir günün akşamında
sana rastlamıştım Moda'da
çok zariftin gene
yakası kürklü kabanınla
sen de beni görecektin son anda
sen gittiğin gece soldu çiçekler
ağlatıyor beni sensiz geceler
gönlüm isyan eder hep seni bekler
ne olur geri dön ağladığım yeter
vurmuyor dalgalar esmiyor rüzgar




-
Hazan Karlıdağ
-
Filiz Ertek
-
Filiz Ertek
Tüm YorumlarBir kadına yazılan en güzel şiirler..teşekkürler..
Bu gün şiirlerinizle buluştum yine.Harika
Yüce şairim defalarca şiirlerini okuyan bir okur harikalar yaratıyorsun o ne engin bakış o ne güzel bir yürek yüreyiniz hiç solmasın ne diyeyim harikasınız bu gün İstanbuldan ayrılırken sizin şiirlerinizi alıp gidiyorum.Sağlıcakla kalın UNUT