ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Ağzına sağlık usdat teşekkürler
Öncelikle yüreğine emeğine sağlık sevgili abim.Mesajiniza cevaben yapıyorum bu yorumu. Kendi tarzınızda kendi uslubunuzda güzel calismalariniz var biraz inceledim.Yazdiginiz şiirlerde kafiye uyak seviyorsunuz bu açık ve net ve bunda başarılısınız da görüldügü üzere.Ben şahsım olarak bu şekil şiir yada hikayeler yazıp buna bağımlı olmayı sevmesemde sizin bu işin ustesinden geldiğiniz açık ve net.
Düşünceli tavrınız için minnettarım. İyi dilekleriniz için teşekkürler. Güzel dilinize sağlık. Esenlikler dilerim.
Yüreğinize, kaleminize sağlık. Selamlar.
Merhabalar.
Kaleminize,
yüreğinize sağlık
Yüreğinize kaleminize sağlık, güzel şiirler.
Kalbinden diline dökülen nağmelere sağlık.
Teşekkür ederim, şiirleriniz anlam ve biçim bakımından çok güzeller. Kaleminize sağlık
Güzel dilekleriniz için teşekkürler, sağlık ve mutlulukla
Teşekkur ederim hüsamettin bey sizlerede hayırlı ömürler dilerim