Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




elinize, yüreğinize sağlık...
elinize, yüreğinize sağlık...
elinize, yüreğinize sağlık...
elinize, yüreğinize sağlık...
elinize, yüreğinize sağlık...
Sevgili arkadaşım;
Yeni şiirlerin de,tıpkı diğerleri gibi çok başarılı,her fırsatta okumaya çalışıyorum.Bana ve bebeğime hediye ettiğin şiirler,evimin duvarlarını süslüyor.Hayatım boyunca aldığım en güzel hediye onlar.Başarılarının devamını diliyorum,dilerim kesinlikle haketmiş olduğun yerlere en kısa zamanda gelirsin.