Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
__________4/4=~~~~
.
___1962___Bursa Yenişehir Çelebiköyü'nde doğdu.İlkokulu köyde,ortaokulu kasabada,liseyi ise kentte (yatılı) okudu.
*Okul eğitimi boyunca her dönem piyes/koro/şiir/folklor/sunum görevleri aldı.
*B.Sağlık Koleji'nde ilk koro ve tiyatro grupları oluşturup gösterime sundu.)
___1980___U.Ü.Tıp Fak.Acil Servis'te göreve başladı.
*Aralıksız olarak Hemş.Dern.e (emekli olana değin) Yönetimde ve/veya aktif üye olarak katkı koydu.
___1985___Bursa Halk E ...




Merhaba Kardeşim,
Nasılsın?
yorumlarınızı büyük bir zevkle okuyorum,bu güzel paylaşım için tşk ederim saygılarımla
masmavi_16
şiirlerinizi ve hayatınızı okudum... Tebrik ederim sizin gibi eşsiz insanlar sayısı artıkça ülkemizi güzel bir kuşak ve güzellikler bekleyecek SAYGILARIMLA