" bütün bunlar hukuk zemininde yapılacaktır, "
"Her şeyin yasal zemin de yapılması gerek "
Bay kemal böyle diyor.
Hukuk var mı?
Yasa ve yasaları zemini varr mı?
Bu ülkede "anayasayı tanımıyorum, saygıda duymuyorum" diyenlere hukuku ve yasayı anlattı ve bu anlattıklarını bu anlattıklarını
Anladı mı? Kendi hukuk ve yasadan ne anlıyor.
Milete " Tıpış tıpış" diyen bi düşük, milete saygısından dolayı mı hukuk ve yasadan
Bahsediyor.
Bu da geçer YA HU
Kayıt Tarihi : 14.06.2026 16:42:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!