Hoşgeldin..... Şiiri - Mavi Düşler

Mavi Düşler
57

ŞİİR


3

TAKİPÇİ

Hoşgeldin.....

En sevdiğim mevsimdin Kasım
Yeşil yaprakların sarıya dönüşmesi
Ağaçların yaprakları ile vedalaşması
Yeni yapraklara yer vermesi için..
Ne çok soğuk ne çok sıcak bir havaya sahip
Sonbahar insanlara hazanı çağrıştırır.
Veda ayı diye bilinen en sevdiğim ay.
Vedaları sevmedim hiç..
İnsanın yüreği acır ve üşür..
Üşümesi için havanın soğukluğuna ihtiyaç duymaz.
En sevdiğim ay en sevdiğim mevsim..
Canımın canını alan mevsim..
Şimdi bana huzur yerine acı veriyorsun...
Babamın zamansız gidişi
Veda etme zorunda kalışım
Yüreğimin bitmeyecek yanan ateşi.
En sevdiklerimin bir bütün oluşu...
Benim en büyük çaresizliğimin zamanı
Hosgeldin kasım
Hosgeldin en sevdiğimi teslim ettiğim zaman
Hosgeldin vedalarin ayı...

Mavi Düşler
Kayıt Tarihi : 8.11.2024 22:16:00
Yıldız Yıldız Yıldız Yıldız Yıldız Şiiri Değerlendir
Yorumunuz 5 dakika içinde sitede görüntülenecektir.
  • Elif Erdem
    Elif Erdem

    Kaleminiz yüreğiniz varolsun..
    Yüreğinize bahar gelmesi dileğimle..

    Cevap Yaz
    Mavi Düşler

    Çok teşekkür ederim .

  • Cihat Şahin
    Cihat Şahin

    Ölüm hadisesi de aynen doğum hadisesi gibi çok büyük bir hadisedir Simge hanım. Çünkü, her ikisinde de bir alemden bir başka aleme intikal söz konusudur ama ne hikmetse, doğum hadisesini sürurla karşılayan ekseriyet, ölüm olayını hüzünle karşılarlar. Halbuki ölüm hadisesinde bir kişi bu fani alemden baki aleme yani son durağına ve ebedi yurduna göçmüş oluyor ki, bu hepimiz için kaçınılmaz son dediğimiz ilahi yasanın hayata geçirilmesidir. Her şeye rağmen, insanoğlunun bu geçici ayrılığa tepkisi pek müsbet olmuyor.
    Babanıza Allah'tan rahmet diler, son durağının cennet-i ala olmasını temenni ederim.

    Hayırlı çalışmalar.

    Cevap Yaz
    Mavi Düşler

    Amin çok teşekkür ederim..

TÜM YORUMLAR (2)