En sevdiğim mevsimdin Kasım
Yeşil yaprakların sarıya dönüşmesi
Ağaçların yaprakları ile vedalaşması
Yeni yapraklara yer vermesi için..
Ne çok soğuk ne çok sıcak bir havaya sahip
Sonbahar insanlara hazanı çağrıştırır.
Veda ayı diye bilinen en sevdiğim ay.
Vedaları sevmedim hiç..
İnsanın yüreği acır ve üşür..
Üşümesi için havanın soğukluğuna ihtiyaç duymaz.
En sevdiğim ay en sevdiğim mevsim..
Canımın canını alan mevsim..
Şimdi bana huzur yerine acı veriyorsun...
Babamın zamansız gidişi
Veda etme zorunda kalışım
Yüreğimin bitmeyecek yanan ateşi.
En sevdiklerimin bir bütün oluşu...
Benim en büyük çaresizliğimin zamanı
Hosgeldin kasım
Hosgeldin en sevdiğimi teslim ettiğim zaman
Hosgeldin vedalarin ayı...
Mavi Düşler
Kayıt Tarihi : 8.11.2024 22:16:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Yüreğinize bahar gelmesi dileğimle..
Çok teşekkür ederim .
Babanıza Allah'tan rahmet diler, son durağının cennet-i ala olmasını temenni ederim.
Hayırlı çalışmalar.
Amin çok teşekkür ederim..
TÜM YORUMLAR (2)