Yalnızlığın son bulduğu an mıydı?
Senin gözlerinde gördüğümde kendimi,
Bu yakınlık bu hisler neydi peki?
Kandım mı yılların bana yaptığı oyuna,
Kandırıldım mı gözlerinde.
Hissettiklerim derinden,
Hislerim en gerçeğinden
Geldiğin zaman aklıma ağlarım sessiz ve derinden
Diner yalnızlık indiğinde yaşlarım gözlerimden
Dolar taşar yüreğim Seni Sensizlikle yaşarken.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Teşekkürler
Hasretle yoğrulmuş güzel bir şiir okudum nice güzel şiirlere Özer
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta