Yanardağın üzerinden atlasam,
Kabul olur mu, bu gece tüm dualarım...
Yoksa, dileğimi koynuma alıp,
Gül bahçesinde mi sabahlamalıyım...
Bilmiyorum ki,
Ateşe mi, güle mi geçer nazım...
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Sevgili kardeşim, şiiriniz mükemmel olmuş, gönlüne
güzellikler düşmüşki böyle güzel dizeler hasıl olmuş, İçtenlikle kutlarım. Sevgi ve saygılar.
oktay çöteli
işte budur diyorum başka bir şey demiyorum
İnsanların umutlarının hep olduğunu kanıtlayan şiirinizde,işte yine dilekler var. kutlarım. Şiirlerimi listenize aldığınız için teşekkür ederim. saygılarımla
yeni yorumlarınızı beklerim.
ateşde gülde ne olduğunu bilirse ikisinede geçer nazın emin ol.
Dilekleriniz gerçek olsun...
Umarım nazınız da herşeye geçer. Kutluyorum...
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta