Bu gün nasılsın diye sorduğundaöylesine iyiyim dedim sana her zamanki gibi.bir bilsen seni sevdiğimi,umutsuzca bağlandığımı.seni gördüğümde mutlu,görmediğimde huzursuz olduğumu.günden güne eriyip mahvolduğumu.yolda sen,işte sen,rüyamda sen,kalbimde sen.herkes anladı'da bir sen anlamadın,anlatmak isteyipte anlatamadığım sevgimi.gözlerim anlatıyor,görmüyormusun.sevgimi çaldı gönlün geri alamıyorum,bilmiyormusun.ağlıyorum,sızlıyorum,sevgimi haykırıyorumduymuyormusun.bir duysan,hissetsen,görsen,anlasan,işte o zaman sende seversin beni.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta