Ah artık duman duman benzime sinmiyor acı.
Uykularıma sensin artık, en yabancı.
Sürünür taş üstünde yorgun günler ardım da.
Çalar kapımı akşamüstlerinden sonra.
Döküyor üstüme her akşam kızıl gökteki sabahı.
Ne hazin son kırk yıldır içime çektiğim duman.
Mahvıma sebep olur yıllardır ettiğim duam.
Beyaz bir sessizlik geziyor ardımda.
Ölüm demeye kıyamam, zira olmuş gölgem.
Ne iyi şey yaptın diyenler taziyemde toplanır.
Toplaşır ardı ardına kötü niyetli iyiler.
Her gece bir başka ağrıyla toplanır, duran gelir.
Siz ey kandan beslenen, gece gözleri.
Başaramadınız, niyetiniz dünden beri.
En çok bize yarıyor ölümden sonra olsa yaşamak.
Geçemezsiniz birinden, kurulsa bin terazi.
Kenan GEZİCİ 12/06/2026
Kayıt Tarihi : 22.06.2026 13:44:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!