sevinesim geliyor her bayram
çığlık çığlığa salıncaklarda
bayramlıklarımla yatmak istiyorum
ayıplamayın dostlar
ben her bayram çocukluğuma gidip
çocuklarla çocuk olmak istiyorum
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




kim istemiyorki...
çok güzeldi tebrik ederim.
sevinesim gelmiyor özlemler öylesine büyüyorki bayramlarda hiç gelmesin bayramlar............saygılar
Tebriklerle...
özlemim büyür her bayram
arar dururum onları
o günlere gidip ellerini öpmek istiyorum....ne güzel bir düşünüş..
Evetttt...Her bayram sabahı hüzün dolar içime.Çocukluğum düşer aklıma,o öpülesi eller...Annem&Babam :((( Yarama neşter vurdunuz:((
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta