Etme kalma dünyası,
Yarına çıkma garantisi yok.
İkimizde üzdük birbirimizi,
Ben seni biraz, sen beni çok.
Ben kızamam bilirsin sana,
Bende gözlerinin hatırı çok.
Sensizliği sen verdin bana,
Çok aradım bir çaresi de yok.
Uzatacak da bir şey yok...
Gücenecek de bir şey yok...
Varsa hakkım helâl sana,
Senden helâllik isteyen de yok..
17.05.2026
Gökhan ATEŞ
Kayıt Tarihi : 17.05.2026 18:03:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
Hikayesi:
bir hikayenin sonu...




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!