Caminin kubbesi kalkanımız
Minare zıpkınımız…
Korkar sanıyoruz günahlarımız.
Çok gerilerde kaldık.
Yalvarmak çözüm değilmiş,
Bizi geçti ‘gavur’ dediklerimiz.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Merhaba bu güzel şiiriniz için sizi tebrik ederim.
Bu güzel şiirinizi, wwww.ultrailan.com sitesinin şiir bölümündede görmek isteriz.Başarılarınızın artarak devamını diler ,saygılarımı sunarım.
Dr İbrahim Necati Günay
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta