Geçen ömür, geçer gider,
Yara sarmaz, eller, eller.
Bir gün solar, açan güller,
Yara sarmaz, eller, eller.
*
El dediğin, yâd’dır yaban,
Çalmaz ki, yarana derman,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




EVE T....GAYET GÜZEL BİR ŞİİR...
TEBRİK EDERİM.
YÜREĞİNİZE SAĞLIK.
Güzel ve anlamlı bir şiir. Manası öne çıkmış.
Okurken büyük keyif aldım.
Yazan yüregi kutluyorum...
Demoğlu; el konmuş adı,
El, fitne, fesat çıkarı,
Şifa et dersin yara mı?
Acı çalar, el adamı.
'Eladamı' deyimi bizim yörede çok kullanılır, şiirin başlığını görünce merak ettim.Güzel ve anlamıl şiirmiş keyif aldım okurker tebrikler, selamlar...Yeşilırmak Şiir Vadisi Grubu
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta