Hep ağlamaklı oluyorum, sen aklıma gelince..
Gecenin fiyakasına, efkarım gölge düşürüyor,
ve...Seni haketmişliğimin ağırlığı basıyor,
İnceden, inceden, sessizce.......
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Kısa ve öz....Mükemmel....Teşekkürler...
TBERİKLER....YÜREĞİNİZE SAĞLIK.
tebrik ve sevgiler..
kısa ve öz terikler harikaydı kalemin daim olsun saygılarımla yıldırım şimşek
kalemınız adeta kagıtla tango eslıgınde dans etmıs
usta kalemınıze ve yuregınıze saglık
saygılarımla
''Hep ağlamaklı oluyorum, sen aklıma gelince..
Gecenin fiyakasına, efkarım gölge düşürüyor,
ve...Seni haketmişliğimin ağırlığı basıyor,
İnceden, inceden, sessizce.......
Yavanlık katılmış, haybeden aşkları düşününce....''
Ğüzel tasarlanmış ve kotarılmış bir çalışma. Tebrikler.
Kısa ve güzel bir şiir.Tebrik ederim...
çok güzeldi kutlarım
Bu şiir ile ilgili 8 tane yorum bulunmakta