Merhaba Dostlar,
Özledim sizleri,
Sizlerle dertleşmeyi,
Hayatı paylaşmayı özledim.
Bir başlangıcı vardır yaşamın her fertte,
İyidir kötüdür ama başlangıçlar heyecan doludur.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Hayat bir nefes alıp verme işidir... İnsan son nefesni verdiği anda yaşam durur... Her insanın kendine göre yaşamında evreler vardır... Önemli olan ayakta kalmayı başarmaktır... O güç de sizde fazlasıyla var... Pes etmemek gerekir fiye düşünüyorum... Kutlarım saygın kaleminizi üstadım... Sevgilerimle....
İNŞAALLAH O BEKLEDİĞİNİZ MUTLU BAHAR SABAHI GELİR DEĞERLİ HEMŞERİM. VE ÖMRÜN KALANINI ACISIZ AĞRISIZ MUTLU VE BAHTİYAR YAŞARSIN HÜDAM UNUTTURUR ÇEKTİKLERİNİ. DUALARIMLA ESEN KAL.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta