Merhaba Dostlar,
Özledim sizleri,
Sizlerle dertleşmeyi,
Hayatı paylaşmayı özledim.
Bir başlangıcı vardır yaşamın her fertte,
İyidir kötüdür ama başlangıçlar heyecan doludur.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Hayat bir nefes alıp verme işidir... İnsan son nefesni verdiği anda yaşam durur... Her insanın kendine göre yaşamında evreler vardır... Önemli olan ayakta kalmayı başarmaktır... O güç de sizde fazlasıyla var... Pes etmemek gerekir fiye düşünüyorum... Kutlarım saygın kaleminizi üstadım... Sevgilerimle....
İNŞAALLAH O BEKLEDİĞİNİZ MUTLU BAHAR SABAHI GELİR DEĞERLİ HEMŞERİM. VE ÖMRÜN KALANINI ACISIZ AĞRISIZ MUTLU VE BAHTİYAR YAŞARSIN HÜDAM UNUTTURUR ÇEKTİKLERİNİ. DUALARIMLA ESEN KAL.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta