Herkesin hayatta amacı var,
Kimi gider kimi gelir,
Ateş yanar duman tüter,
Kimileri denizleri aşmaya bakar,
Kurtulayım derken tamamen batar,
Bende de hiç şans yokmuş der,
Herkes iyi diye güler geçer,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Nihal Beyen tarafından yazılan Hayat.. başlıklı şiir sizce nasıl? (10 üzerinden puan verin
şiirlerinizde çok başarılar saygılarımla nihal hanım
sorgulayan bir şiir okuudum..
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta