Sen düşlerimdesin,
Her gün
Ezberlediğim
Bir kelime gibi...
Hep tekrar
Dilimde.
Resmin olmasa da
Benliğimdesin hâlâ.
Ay doğup,
Güneş batana kadar
Pişman olmadan giderim
Hayalinin ardından.
Sensizliğe alışmak değil bu,
Her yerde seni duymak gibi bir şey.
Gecenin ortasında
İsmini fısıldayan bir rüzgâr gibi geçiyorsun içimden.
Bana verdiğin
Bir gül,
Gönlümde
Yaşatamadığım gül…
Bir günde
Uçup giden kelebeğim,
Kalbimde bir yankıydın önce,
Şimdi sessizliğin tam ortasısın.
Pişman olmadan giderim
Hayalinin ardından.
Belki sen hiç bilmeyeceksin,
Ama ben seni hep…
Kalbimde yaşattım.
Gitmek değildi zor olan,
Seni içimde taşırken
Yürümekti ardından.
Kayıt Tarihi : 25.03.2026 19:57:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!