Yarım saçına ipekler bağlar.
Bu halime melekler ağlar
Aramızda engel denizler Dağlar.
Varlığın ellere, hasretin bana mı?
Tebessümün ellere,
Nefretin bana mı?
Bilmezdim bu kadar zor olduğunu.
Bilmedin benden neler çaldığını.
Görmedim ömrümce sıcaklığını.
Gülüşün ellere hüznün bana mı?
Derde gerek yok hastetin varken.
Yüzün güler mi? Ben yanarken.
Ben derdime derman atarken.
Devan ellere, derdin bana mı?
Kayıt Tarihi : 4.05.2026 22:37:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!