Bir şiirde okurken seni
Bir şarkıda söylenirken
İçim burkulup yaşarken yalan dünyada
Yokluğunu yaşarım yalnızca
Gidip gelmeyen olursun
Duyup ses vermeyen
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Of! Çile kuşum
Atmosferdeki oksijenim
Gönül penceremdeki bahar çiçeğim
Şimdi gülüşüne hasretim.
SEVDA DOLU HASRET KOKAN GÜZEL BİR ŞİİR KUTLARIM
SALİM ERBEN
Atmosferdeki saf oksijenim..
atmosfer?saf oksijen?bir yanlışlık olacak,saf oksijen ve atmosfer olacak şey değil..
değişik bakalım dersek;mülağa dersek adına(başka ihtimal göremedim) saf oksijen yakar mı dersiniz insanı?bilemedim ben..
tek buraya takıldı gözüm..
Hüzünlendim..haz ictim,,tebrikler kardesim,, gönül dolusu selamlarimla sevgileirmi birakiyorum sayfana
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta