Ağlıyorum
Gözümde yaşlar var
Hep yokuşlardayım
Ayaklarım çıplak
Yolumda taşlar var
Hani hep yanımdaydın
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Evet bu hasretten herkes muzdarip. Herkes birşeylere ve birilerine hep hasret. Arzularınızın gerçekleşmesi dileklerimle, şiirinizi kutlarım. Sevgi ve saygılar.
Harika bir şiirdi sevgili arkadaşım. Duru ve samimi. sevgilerimle tebrikler
Bu dünya darul hizmettir,imtihan diyarıdır,buradaki zahmetler,firaklar,meşakkatler, sabır,şükür ve tevekkül sayesinde orada rahmetlere ,ücretlere tebdil edilecektir.
'ZAMAN GÖSTERDİ Kİ,CENNET UCUZ DEĞİL MÜHİM BİR FİAT İSTER.CEHENNEM DAHİ LÜZUMSUZ DEĞİL!'
'DÜNYA AHİREİN TARLASIDIR' ve 'DÜNYAYI ÇOK SEVMEK BÜTÜN KUSURLARIN BAŞIDIR'
Hayırlı çalışmalar.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta