'Hasbihal...'
//Bastığım her çakıl taşı tanıdık çıktı
Kim bilir kaç bin yıldır koptuğu kayanın dibinde
Sabırla bekliyordu
Mutluydu kumlaşmaktan
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Hadi,
Ben gidiyorum artık
İki kulaç daha sana doğru atıp
Ve bütün ağırlığımı
Koyu mavilerde bırakıp…
tebrikler Senem Hanım, kutlarım
Can Abdullah Yıldırım ve Nazır Çiftçi Beyler,güzel yorumunuza teşekkür ederim,yüreğinize sağlık.Var olun !
Evet. Mustafa Bay şiiri. her zaman severek okuduğum şiirlerdir.Sayfanızdan okumak bambaşka bir onurdur.Ellerinize ve yüreğinize sağlık. sizi kutluyorum. tam puan +ant
selam size..
Hadi,
Ben gidiyorum artık
İki kulaç daha sana doğru atıp
Ve bütün ağırlığımı
Koyu mavilerde bırakıp…
Gece gece güzel bir şiir okuttun Senem şairim tebriklerimle
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta