Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
1957 yılında Gaziantep de doğdum ailenin en küçük bireyi olduğum için annem ve babam tarafindan biraz nazlı büyütüldüm. 4 yasimda gurbetle taniştim ve 20 yıl Can Erzincanda ikamet ettik meslegimiz icabı orada Restaurant çalistirdik çok güzel anılarım ve unutulmaz dostlar edindim.ilk,orta ve liseyi orada tamamladım. Universiteyi yani konya selçuk egtim enstitüsünü kazanmama rağmen kayıt yatırmayıp mesleğimi yani kebapcılığı seçip esnaf oldum ve bugün 50 yıldır calisiyorum müessese sahibiyim.şiir ...




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!