ucu yanık bir mendilden kalan izler gibi..
hüzünlerimin gölgesi kadarsın içimde.
gözlerinin çıkışı yok yitirdiğin aşka
özgürlüğünü hapsettim suskun yüreğimde.
9 Şubat 2015
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Sevgili Kardeşim Gülden Işık,
Tek dörtlükle bir şiir ancak bu kadar etkili olabilir. Bir bendin içine ummanı sığdıran kudretli kaleminizi tebrik eder başarınızın devamını dilerim.
Beğenerek ve saygı duyarak okudum.
Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun.
Sevgi ve saygılarımla.
Dr. İrfan Yılmaz.BODRUM.
Sevginin özgürlüğü bir anlamlı dörtlüktü.Bu şiirle bir güzelliği yüreğimize sığdırdınız. haz alarak okudum. tam puan +ant. kutluyorum. selam olsun.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta