geceyi bitirdi sabahı karşıladı kırık türkülerim...
penceremde gün....
kalk gidelim yüreğim...
hüzünsüz demlere...
gidelim vefasızlardan ırak olalım....
aksın zaman...
bitirelim ömrü....
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




ikiyüzlüyüm ben.....
görünen sevenlerimi üzmek istemiyen....
görünmeyende kalemimin ucunda....
hangisi ben...
mükemmel bir çalışma...
yüreğin kendini sorgulaması...
yaşanmışlıkları ve yaşanacakları karşılaştırması...
ve kendini özünde çözmesi...
yürekten alkışlıyorum...
saygılarımı gönderiyorum...
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta