Yine geldi Haziran, aklımdasın.
Anılarımla hep yanımdasın.
Bitmez içimde, aşk yasın.
Yaz yağmuru artık yağsın.
Aşkların en güzeli o ay yaşandı.
İstanbul olmadı, İzmir'e gel.
Aşk için sıcak , güzel.
Artık bana İstanbul el.
Kalbimi orada bırakma gel.
İzmir'li olman en büyük emel.
O . okul yolunun ağzı olsa.
Keşke bugün geçmişi anlatsa.
İstanbul baharının kokusu yayılsa.
Haykırsa aşkını içinde kalmasa.
Kalan kaldı giden gitti.
Bu kadar mı? Gerisi yok mu?
Yeni sevinçleri birlikte yaşamadan.
Daha yeni anılar yaşamına katmadan.
Kalanlar üzgün ,giden çaresiz oradan.
Daha ömrün olmalıydı, böylesi kısa.
İlk göz göze geldiğimizde uzun uzun baktın.
Sonra yüzünde hafif bir gülümseme ile yaktın.
Hani, anımsa okul yolunda artık aşk bize yakın.
Karşılaşmalar, bakışmalar ile aşkını anlattın.
Zaman geçtikçe güzelliğin ile beni bağladın.
Bir yıl sonra yine Eylül.geldi.
Gördüm seni dünyam renklendi.
Ama ilk defa yüzün gülümsemedi.
Alışık değilim, bu halin umut vermedi.
Içimde evren gibi büyüyen aşk tehlikede.
Seni kaderin ötesinde bekliyorum.
Onun oyuncusu olmadan yaşamak.
Seni aşkın ötesinde seviyorum.
Sensiz geçen günleri unutmak.
Bir gün döneceksin demiştim.
İçime doğan oldu kehanetim.
Bir gün yine seveceksin dedim.
Senden ayıranlara bitmez lanetim.
Bir gün geleceksin sevgilim.
İzmir aşkı gönlümde yaşadıkça büyüdü.
Ayrılıķlar oldu. Uzakta hasret zirve gördü.
Gün geldi, fuar içiñ ışıkların söndü.
Bındiğim küçük tren fuar çevresinde döndü.
Bu gözler, Kordon boyunda güzel kız süzdü.
Ah! İzmir,sen düş gibi bir il.
Vazgeçemem, başka bir yer bilmem,bil.
Var mı? seni daha iyi anlatacak bir dil.
İzmir göründüğün gibi güzelsin.
Vah! ,Sana özlem duyduğum yıllar.




-
Hakan Özüçelenk
Tüm YorumlarKabiliyet arzeden özelliğimin denemelerini şiirlerimle ortaya çıkarmaya çalışıyorum. Eğitimim sırasında edebiyat hocalarım bu konuda sadece yazdıklarıma not vermemekle yetindiler Benim bunları yazamayacağımı belirttiler Hatta bir yarışmada birinci olduktan sonra bu yaşta bu çocuk bunu yazamaz diye İ ...