O güzel kalbini sen, aşkıma bansan güzelim
İçerek, şevk ile sevdâma da kansan güzelim
Seviyor bak yüreğim hep seni, yıllar geçiyor
Nicedir, aşk dolu gönlüm sana hayran güzelim
(Fe i lâ tün / Fe i lâ tün / Fe i lâ tün / Fe i lün)
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Dizelerin, söz konusu aruz kalıbına uygunluğunu inceledim. Hiç kusursuz yazmışsın! Ne imale var ne de zihaf vb. Tebrikler Timur Kardeşim, saygıyla.
harika sözlerdi...tebrikler
tebrikler usta,
harika olmuş
yüreğinize
kaleminize
sağlık
saygılar...Özcan Akkuş
Aşkın ahenkle dizelere dökülüşü...
enfes bir dörtlük olmuş devamını yazmalısın tebrik
GÜZEL YÜREĞİN EKSİK OLMAZSIN TİMUR.
SEVGİLERİMLE
GÖKMEN
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta