sevemez kimse seni, benim sevdiğim kadar dedim
nasıl geçti habersiz o güzelim yıllarım
takvimlere bakarken, seni HİCAZ sevdim
şimdi yalnızım gökyüzünde yalnız gezen yıldızlar gibi
haberin olmaz, bilmezsin
kimin kolunda bir saat görsem,
şu akrepli, yelkovanlı olandan,
aklıma gelir Mesut Mertcan ve Orhan Ertanhan
ne de güzelmiş o anlar,
sekiz ajansında TRT karşısında olmak,
Çivi çakacak değilim ben de bu dünyaya
Elbet bir gün göçüp gideceğim
O imamın kayığına
Elbet ben de bir gün bineceğim
Ardımdan kimin ne söylediği umurumda değil
Ağlamıştım
Auschwitz'de olanlara
Sırf Yahudi diye fırınlarda yananlara
Allah'ım böyle birşey olamaz
Kendine insan diyenin




-
İrem Helin Cebeci
Tüm Yorumlarinsanın başında bir büyük bulunması, her zaman iyidir...