Umudun bıçağı artık kesmiyor
Gönül gayrı yardan, dosttan küsmüyor
Rüzgarım dinmiyor ama esmiyor
Yarınlar bellisiz dünler bellisiz
Zaman eleğinde günler bellisiz...
Hayali sevmek bile, yüreğimde hayaldir;
Gelip gitmelerinde umudun umutsuzluğu
Hasret dayanılmazdır; bir bilinmez asaldır,
Yüreklerin, sevmeyen yüreklere sorduğu
Ben sevginin hoşluğu, şenliğine inandım.
Hayali sevmek bile, yüreğimde hayaldir;
Gelip gitmelerinde umudun umutsuzluğu
Hasret dayanılmazdır; bir bilinmez asaldır,
Yüreklerin, sevmeyen yüreklere sorduğu
Ben sevginin hoşluğu, şenliğine inandım.
böyle sevgi olmaz, olamaz diyen
unutmak ne yaman meziyetinmiş...
her kimse kalbime dolamaz diyen
senin çektirdiğin eziyetinmiş...
sevgiyle dağları delmek diyorsun,
şimdi fasıl senindir
açıl haydi tütiye
sevenler sevenindir
duyan duydu tütiye....
Sendeki bu zarafet
Saygı duydum; duyarım, yetsin istemiyorum
Ya olsun diliyorum; ya da tez elden bitsin...
Bizde her sevgi ölmez, öyle de demiyorum
Hemen olmaz diyorsan, düşlerimde sabitsin
Uyum yapmaz renk gibi uyumsuz mu düşlerin
söz verdi o namert ben de inandım
meğerki yalanın baş ustasıymış
İnsandır düşündüm adamdır sandım
sürmeyi çekmeye kaş ustasıymış...
abdestli namazlı ama fırıldak
"Korkarım günlerden bir gün olacak
Sen benden bıkacak usanacaksin
Yeisler kalbine hırsla dolacak
sen benden bıkacak usanacaksın...
Bir sabah kapını açtığın vakit,
"zorla mı tutacağız ? uğur olsun gidene
yokluğa alışırız kırk gün sonra nasılsa
dua mı edeceğiz nana muhtaç edene
namert kapısı beter cehennem kapısından
olmayan pasta yesin, yalan değil asıl-sa
benden dua bekleme bedduam var hasından..."
nazenin sevdiğim unutmam seni
aylar günler değil geçse de yıllar
felekler ağlayıp arasa beni
çıkar mu hatırdan o tatlı diller
göklerden yağmurca serpilsen bile
unutsan adımı ve silsen bile




-
Gürsoy Solmaz
-
Gürsoy Solmaz
-
Gürsoy Solmaz
Tüm Yorumlar"yarası saklıyım sen sen ol sorma
yarası saklılar gizli ağlarmış...
har vurup canıma harman savurma..."
sevdalar yürekte kanlı çağlarmış..."
Garibim namına kerem diyorlar...
Garibim namına kerem diyorlar...