Kollarınla sımsıkı sar beni hayatım
Hiç bırakma, öylece kalalım
Bitmesin bu güzel dakikalar
Sen ve ben, ölünceye kadar
Tut ellerimi, sıkabildiğin kadar sık
İsterse parmaklarım morarsın
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




GÜNEŞ'e her zikredişinde binlerce güneşler doğuran şiirinizi tebrik ederim.....
Defalarca kez çiçek açan satırlar,aşkından,bir sevgiliye,canından çok sevenin.....Bi muhteşem sıcaklık dilerim ömür yelpazenize tüm samimiyetiyle yayılan:)))
Yüreğinizden geçenlere sağlık:)))
Sevgili üstadım,kaleminiz hiç susmasın!
bunu okuyupta ah çekmeyen varmıdır? her zamanki gibi güneş gibi..sıcak yakan ve aydınlık şiiriniz..tebrik ederim.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta