Güneş bu; hiç belli olmaz…
Yakalar bir sonbahar kuşunun kanadında
Ve üstelik savrulmuş bir gecenin tam yarısında…
kaypak tutkulara müptela bir belalı
ve saldırgan bir dalgakıran gibi
oynar, alıp seni avuçlarına.
Yarıda bırakır düşlerin, kaçar yalınayak.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Gerçekten de öyle.Hiç belli olmaz,bakarsın bizim için doğmaktan vaz geçiverir bir gün.Baş başa kalırız kendi terkedilmişliğimizle.Saygılar şiire ve şaire.
''Yanar için için cezası kesilmemiş suçlar hücresinde''...... aslına bakarsanız itfaiyede çalıştığım zamanlar saman balyaları yanardı için için.. eğer yangın mahalini terkederseniz ateş söndü diye.. telefon yine çalar.. balyaları dağıtmadan sönmez ateş..ateşi karıştırmak gerekir biraz... diyerek kutluyorum ustanın şiirini...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta