Gülüşün Şiiri - Yorumlar

Yılmaz Erdoğan
68

ŞİİR


779

TAKİPÇİ

Gülüşünde bir mana var,
Saklayamazsın.
Sarılışında ne düşler,
Ne düşükler,
Sakınamazsın.

Aynı yolları,

Tamamını Oku
  • Ppnz Dlktrm
    Ppnz Dlktrm 23.06.2009 - 10:06

    tebrikler üstad

    Cevap Yaz
  • Lider Zeynep Karayağız
    Lider Zeynep Karayağız 15.03.2009 - 14:40

    ne çok şey anlatmış size bir gülüş....kahve misali kırk yıl hatırı var bazen bir gülüşün...kutlarım sizi can-ı gönülden sevgi saygı selam olsun şiirleriniz kadar güzel bir hayat temenni ederim LİDER DEMİR

    Cevap Yaz
  • Deniz Ekrem
    Deniz Ekrem 02.11.2008 - 02:36

    Gülüşünde hep bir mana vardı yanakları gamzesiz bile olsa! Rehin bıraktık yüreğimizi her güldüğünde yar, ödümüz patladı ya yarin yanakları gül gibi solsa! ... Korkuya sarılmak degil midir aşk? Yeri geldiğinde korkunun kendisi! Hangi hasret binlerce yıl sürmediki ve kim saklayabildi? Aşka cesareti yok aşığın, buluşucağımız yeride kimse bilmiyor belkide kalbimizin haritasında buluşucağımız yer silindi!...

    Şiirlerini okumak mıdır bunun adı yoksa yaşamak mı sen karar ver Üstad...

    Cevap Yaz
  • Angel Anna
    Angel Anna 12.05.2008 - 22:53

    ' Biraz da acıdır, Aşkın mayası...gercekden öyle zor olan her sey güzeldir, deyerlidir....ask cesaret ister, yürek ister...mücadele vermek ister...cilginlik ister......Cok güzel...pek sevmezdim kendisini, ama siirlerini okudukca ön yargili oldugumu anladim kendisine karsi .....'

    Cevap Yaz
  • Birol Hepgüler
    Birol Hepgüler 26.01.2008 - 23:50

    Aşk cesaret ister. İnsanların çoğu kaybetmekten korktuğu için, sevmekten korkar, sevilmekten korkarmış.

    Birol Hepgüler.

    Cevap Yaz
  • Sosiiii
    Sosiiii 23.08.2007 - 17:43

    Gülüşünde bir mana var,
    Saklayamazsın.
    Kime niyet kime felaket bu aşk,
    Anlayamazsın.

    bu dizeleri biri bana sarfetmişti de bende o yazmış sanıyodum hep..aam yılmaz abiymiş..:)))))))

    Cevap Yaz
  • Erman İlkay
    Erman İlkay 06.07.2007 - 23:12

    yılmaz erdoğan bir durma biçimi benim hayatım da.
    onun ''yaşayabilme ihtimali''ile başladı benim serüvenim tüm şiirleri ilede devam etmekte.ona uymaktan alı koyamıyorum kendimi ne yaprsınız.o bir hayat biçimi.saygılarımla

    Cevap Yaz
  • İklim Zorlu
    İklim Zorlu 31.05.2007 - 17:05

    günümüz aşıklarını aşka cesareti hiç olmuyor ne göze alabiliyor onlar ne de gözlerini alabiliyorlar...başka zaman görüşürmüyüz ama bilmiyorum

    Cevap Yaz
  • Ebru Yaman
    Ebru Yaman 30.10.2006 - 12:36

    aşka vesaretmiz yoksa başka zaman görüşürüz
    işte günümz aşklarını ifade eden cümle

    Cevap Yaz
  • Tülin Cunbut
    Tülin Cunbut 22.06.2006 - 15:51

    her şiirini çok seviyorum ama bu şiirin yeri çok ayrı. hele son satır. tek kelimeyle mükemmel mükemmel.

    Cevap Yaz

Bu şiir ile ilgili 54 tane yorum bulunmakta