Gülüşünde bir mana var,
Saklayamazsın.
Sarılışında ne düşler,
Ne düşükler,
Sakınamazsın.
Aynı yolları,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




tebrikler üstad
ne çok şey anlatmış size bir gülüş....kahve misali kırk yıl hatırı var bazen bir gülüşün...kutlarım sizi can-ı gönülden sevgi saygı selam olsun şiirleriniz kadar güzel bir hayat temenni ederim LİDER DEMİR
Gülüşünde hep bir mana vardı yanakları gamzesiz bile olsa! Rehin bıraktık yüreğimizi her güldüğünde yar, ödümüz patladı ya yarin yanakları gül gibi solsa! ... Korkuya sarılmak degil midir aşk? Yeri geldiğinde korkunun kendisi! Hangi hasret binlerce yıl sürmediki ve kim saklayabildi? Aşka cesareti yok aşığın, buluşucağımız yeride kimse bilmiyor belkide kalbimizin haritasında buluşucağımız yer silindi!...
Şiirlerini okumak mıdır bunun adı yoksa yaşamak mı sen karar ver Üstad...
' Biraz da acıdır, Aşkın mayası...gercekden öyle zor olan her sey güzeldir, deyerlidir....ask cesaret ister, yürek ister...mücadele vermek ister...cilginlik ister......Cok güzel...pek sevmezdim kendisini, ama siirlerini okudukca ön yargili oldugumu anladim kendisine karsi .....'
Aşk cesaret ister. İnsanların çoğu kaybetmekten korktuğu için, sevmekten korkar, sevilmekten korkarmış.
Birol Hepgüler.
Gülüşünde bir mana var,
Saklayamazsın.
Kime niyet kime felaket bu aşk,
Anlayamazsın.
bu dizeleri biri bana sarfetmişti de bende o yazmış sanıyodum hep..aam yılmaz abiymiş..:)))))))
yılmaz erdoğan bir durma biçimi benim hayatım da.
onun ''yaşayabilme ihtimali''ile başladı benim serüvenim tüm şiirleri ilede devam etmekte.ona uymaktan alı koyamıyorum kendimi ne yaprsınız.o bir hayat biçimi.saygılarımla
günümüz aşıklarını aşka cesareti hiç olmuyor ne göze alabiliyor onlar ne de gözlerini alabiliyorlar...başka zaman görüşürmüyüz ama bilmiyorum
aşka vesaretmiz yoksa başka zaman görüşürüz
işte günümz aşklarını ifade eden cümle
her şiirini çok seviyorum ama bu şiirin yeri çok ayrı. hele son satır. tek kelimeyle mükemmel mükemmel.
Bu şiir ile ilgili 54 tane yorum bulunmakta