Gülüşünde bir mana var,
Saklayamazsın.
Sarılışında ne düşler,
Ne düşükler,
Sakınamazsın.
Aynı yolları,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Ellerinize yureginize saglik.
Biz dusmedik dogduk . Dusuk degiliz hic birimiz.
Ellerinize yureginize saglik.
Biz dusmedik dogduk . Dusuk degiliz hic biri mix.
Tebrikler Yılmaz ERDOĞAN, beğeniyle okumuş olup yarışmacı ellerinize ve çırpınan yüreğinize sağlık diliyorum...
Bütün iç savaşlarda,
Rehin alındı bu yürek
Kandıramazsın.
Çok güzel şiir
okunası şiirler yazmış tebrikler..
mükemmel ötesi...
TEBRIKLER YILMAZ BEY..Gülüşündeki manayı saklayamazsın.
Tutunacak yerimiz yok,
Resmi tutanaklarda.
Gülüşünde bin yıllık hasret var,
Saklayamazsın.
çok güzel tebrik ederim yılmaz bey
UNUTTUN BENİ NERDE
Hani çok sever idin hani sözlerin nerde.
Bana canım der idin eski hallerin nerde.
Nerde o güleç yüzün beni saran yar nerde.
Ne çabuk unutmuşsun kalmamış sevgim sende.
Oysaki unutmadım seni hala yaşarım.
Her kapı çalındıkça açmaya ben koşarım.
Şimdi görsen halimi kanlıdır göz yaşlarım.
Senle yaşlanacaktık nerde sözlerin nerde.
Viraneye çevirdin aşktan yana bağımı.
Yıkamazdı hiç kimse sevda denen dağımı.
O iki sözün yetti mahf ettin hayatımı.
Hani kul’um olurdun eski halların nerde.
Nerede diye beni yıllar yılı beklettin.
Bekleyerek seni ben hayatıma kahrettim.
Anadan öksüz kaldım can babadan da yetim.
Hani ban her şeyindim yalancı! Sözün nerde.
Hani okurken beni göz yaşları dökerdin.
Hani beni anarken baştan başa titrerdin.
Hani benimle iken olamazdı hiç derdin.
Hani kırk ayaklı o ilk masamız nerdeeeee?
ÜSTAD BU ŞİİR'İ BENİM GÜLÜŞÜMEMİ YAZDINIZ
GALİBA ÖYLE OLMUŞ
VE HARİKA OLMUŞ
SAYGILAR
Bu şiir ile ilgili 54 tane yorum bulunmakta