Yüreğim ve ben,
Yarın yok gibi koşturduk.
Bu günün işini yarına bırakmadık.
Ne kazandık, ne kaybettik,
Dünya tartısında tartıldık.
Bir yorgunluğun daha sonuna geldik.
Her gece rüyamızda seni misafir ettik,
Gülüşünü görmek için !
Bu sabah da erkenden uyandık.
Güneşten önce açtık gözlerimizi,
Senden başka aydınlık bilmedik.
Her yeni günü, yeni bir umut sandık,
Belki sana bir adım daha yaklaştık.
Belki de farkında olmadan uzaklaştık...
Biz bu yolu yüreğimizle seçtik,
Sonu nereye varır bilemedik.
Varlığınla avunup, yokluğunla yandık .
Seni büyük bir sır gibi gizledik.
Orhan Gülaçar
Kayıt Tarihi : 29.04.2016 14:44:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!