Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Hayatımın en güzel günlerini bahçelerde,en güzel gönüllerde,en derin duygularda içimde yaşadım.Hayata iyi gözle bakan,kötülük düşünmeyen,küçücük şeylerden içinde mutluluk bulan,aşırı deniz tutkunu,hayalci,tabiat aşığı,duygusal biri sayarım kendimi.Yaşamak güzel hayat değerli.Yaşamalıyız hayatımızı,gerçekleştirmeliyiz hayallerimizi
Geride bıraktıklarımıza bakmadan ileri hep ileri..................
Mutluluk içimizdedir onu ancak kendimiz bulabiliriz.Sevgi aşk denizini kendimiz oluşturabili ...




Tebrikler ruhuna sağlık ama biraz daha derinleştirebilirsin şiirlerini dahada uzun tutabilirsin.