Gruplarınızı Görmek İçin Üye Girişi Yapın
'ayhan ve aytaç yazarefendi:
'dinci ve dinsiz yobazlara inat! yaşasın! kemalizm ve humeynizm? '
((...dua felsefesi:'aklımın ermediği gücümün yetmediği şeyden allaha sığınırım? '...gerçi biz, 'şeytanın derin gizleri ve sünni-süfyani mantık felsefesi? ' adlı makalemizde bu ve benzeri konulara çok değineceğiz bu makalemizi bir giriş kabul ediniz.'birisi kalpaklı devrimci! birisi sarıklı inkılapçı? ' bu vurguyu daha öncede diğer makalelerimizde ve notlarımızda yazdık.ama neden dikkat çekiyorum.çünki, her iki liderde islami bir devrimcilikle anti-emperyalist bir duruş sergilemiştir.ama her nedense hem dinci hemde dinsiz yobazlar hemen buna karşı çıkarlar.çünki karşılarında müminlik ekseninde aklıkemalette ve imanıkemalette iki dervim yapılmıştır.her ikiside 20.yüzyılda gerçekleşmiş.birisi yüzyılın ilk çeyreğinde diğeri yüzyılın son 30 yılında bu işi tamamına erdirmiştir.birisi siyasal islam mehdisi ise diğeri de mesihi gibidir.mesihi diyorum zira humeyninin isminde 'ruhullah' sıfatıda vardır.artı bu adam gökten nazil olmuştur.bir uçakla mesih gibi gökten tahrana inmiş 8 milyon devrimci milislerce karşılanmıştır.ve atatürkün şu sözünüde bu espiriye katabiliriz:'istikbal:(gelecek?) göklerdedir? '...nitekim el müntekim meryemoğlu isa da gökten gelecektir.elbette bu durumda gelecek göklerdedir.geçen bir bilgi notunu aktarayım.rivayete göre atatürk uzay hakkındada görüş beyan etmiş ve demiş ki:'birgün aya çıkılacaktır? ' bu muhteşem ve göz yaşartıcı bir öngörüdür.eğer bu doğru iise işte dehalığın şaheseri bu derim.ama gerek müsteşrikler vede oryantalistler bundan pek hoşlanmazlar.adamlar o kadar akıllı ki, kendilerinden akıllısını sevmezler.birçok islam bilgininin isminden ziyade 'ibn'ni terminolojisini kullanırlar.mesela ibn-i haldun,ibn-i rüşt derler ama isimlerinden bahsetmezler çünki bu isimler islamidir? işte ibn-i haldun adı:'abdurrahman? ' ama o malum çevreler abdurrahmandan ziyade ibn-i haldun der.işte aslında buda pek tabiki 'şeytanın derin gizleri? ' meselesine giriyor.şeytanın tarihçileri bir asırlık zamn diliminden sonra hemen gerçek tarihi tahrifçiliğe başlarlar.biz bunlar tarih-i tahrifçiler deriz.bunlar şeytanın tarihçileridir.çünki biz geçmişe bakarak geleceği tayin edeceğimizi bildikleri için tarihi tahrif ederler.bu arabayı süren bir kişinin dikiz aynasından kontrollü bir şekilde istikametine devamı gibidir.evet dikiz aynası ile geçmişe bakarız ve yönümüzü tayin ederiz benzetmesiyle işi anlaşılır kılalım dedik.işte şimdiki bizim güya cumhuriyet ve osmanlı tarihçilerimizde de bir tarih-i tahrifçilik vardır.ve ne hikmetsede bunu sünni-süfyani mantık felsefesi ile dinci ve dinsiz yobazlar yaparlar.dinci yobazlar laik-cumhuriyete darbe indirmenin peşinde dinsiz yobazlarda chp ye darbe peşindedirler.çünki bilinirki bu ikisi atatürkün iki büyük eseridir.ve tesadüf olmaksızın bu dinci ve dinsiz yobazın birleştiği birşey vardır sünni-süfyaniliği? ? ? bu çok dikkat çekici bi durum.müslüm gündüz ile aziz nesin arasında psikolojik harb açısından bir fark yoktur.ortak yanları her ikisinde sünni-süfyaniliğidir.atatürk derki:'türk milleti zekidir? ' aziz nesin derki:'türk milleti aptaldır? ' işte psikolojik tahribat budur.bir hafız torunu olan aziz nesin sen nesin? ? ? bir süfyani ateisttir? ebu süfyan 3.halife osman başa gelince emevi ırkçılığı yüzünden şunu demiştir:'bütün kutsallarım üzerine yemin ederimki, cennet ve cehennem yoktur.bu halifeliği bizden başkası almamalıdır.bu bizim hakkımızdır? ' onun kutsalınıda hatırlatalım:'hübel? ' hübel tanrısına yani putuna tapan bir abdulhübeldir ebu süfyan.ve insan şeytanlarından bir zattır? ama görünüşte müslümandır.taklid-i iman ve amelin baş mimarıdırler.sizi gidi taklitçiler sizi? işte süfyani ateizm budur.münafık ateizmdir? daha devam edeceğiz şimdilik bu kadar ile yetinelim:'cümle-sırlar-bize-ayan-bizde-faş-olmuştur? ')) '
– yaşasın! kemalizm ve humeynizm?