MAVERA-Sufi Muhabbet Mesaj Detayi Antoloji.com

Alan:   Grup:MAVERA-Sufi Muhabbet
Tarih: 22.09.2012 16:04
Konu: ayhanaytaç/yazar-efend:(...mehdi gündemi?)

'...yukardaki makalemize bir ektir:

...yine israiliyat konusuna dönersek! kur'anlada sabit olmak üzere 'onlar onu öz çocuklarını tanır gibi tanırlar? ' meselesine girdiğimizde zaten o israiliyatın uzmanı haham ve papazlarda biliyordu ve kur'da tasdik ederki:'ümmi-nebi? ' diye adlandırılmıştır o ahirzaman peygamberi hz.muhammeddir? ...peki neden yahudiler ahir-zaman peygamberi hz.muhammed olunca çark ettiler? ...NEDEN? ...çünki, hz.isa yeniahit kutsal stratejisi uyarınca bu kişi gerçekten başka bir millettendi.araptı, ismail soyundandı.ishak ulusundan değil ismail ulusundandı.ibraniydi hanifti hz.muhammed ama 6yahudi değildi üstelik 'ümmi' idi.hikmete de uygun düştü.babasız dünyaya geldi? o doğarken babası çoktan vefat etmişti.şamdaki rahip neden onun peygamber olduğunu anladıda akıl verdi amcasına ki onu geri götür yahudiler fark ederse onu öldürürler.çünki o rahip bildiki bu peygamber yeniahitteki kutsal stratejiye uygun düşüyordu.esasında o rahiplerde yahudlirden gelmesini ummuyorduda belki arap soyundan ve ismail cihetinden gelecekti.şimdi hocalar bu sefer takmışlar mehdinin ismi kuranda geçmiyorki diyorlar.beyler bu bir bahane değildir.bakın tahrif edilmemiş tevrat ve incilde hz.muhammedin ismide vardı...evet bi daha söylüyorum.ismide vardı...ona rağmen yahudilerin alimleri onu inkar ettiler.hatta baştada söylediğimiz gibi ayette derki:'ONLAR ONU ÖZ ÇOCUKLARINI TANIDIKLARI GİBİ TANIRLARDI? '...ve yinede inkar edildi.ve gelelim mehdi konusunun bir imanın imtihanı olması meslelesine.hadislere bakılırsa mehdi konusu ahirzamanda bir bir fitne-i iman olacaktır.mesela şu hadis buna yetişir:'mehdiyi ancak cahiller ve kibirli alimler inkar ederler? ' veya 'mehdinin zuhuruna deccalin çıkacağına iman etmeyen benim peygamberliğimide inkar etmiştir? ' neden bu vurgular yapılıyor? çünki mehdi konusu iman imtihanı olan konulardan bir konudur.allahın sırlarından ve hikmetlerindendir? yoksa ümminebi kuranda yazan ve haber veren bir konu için çıkıptan buna inanmayan demiyor? çünki bir ayeti inkar eden kafir olur diye? örnek verecek olursak dabbetülarz veya yecüc ve mecüc ayetlerde sabittir.ve çıkıpta peygamber dememiştir ki:'dabbetülarza ve yecücle mecüce iman etmeyen şöyledir böyledir? ? ? '...ama ne diyor mehdi diyor deccal diyor? çünki bunlar hikmetle iman imtihanına bağlanmış bu ümmmetin münkir ve münafıklarının ortaya çıkması istenir.tevbe 73te münkir ve münafıklara karşı cihat vardır? ...ve bakın bunu tasdiken şah ismail hatai ne diyor bir dörtlüğünde:'MUHAMMED MEHDİ CİHANA GELECEK! MÜNKİR MÜNAFIĞA KILIÇ ÇALACAK? '...işte bu ayete uyar? hüccetül-nassa uygundur? yine kuranda 'başıboş bırakılacağınızımı zannettiniz? ' diyor? ve hemen hadis yetişiyor ve ümminebi diyor ki:'ÜMMETİN BAŞINDA HİÇ HALİFE YOKKEN MEHDİ GELECEKTİR? '...diyor_? ? ? ? '

–......................................................?