Gruplarınızı Görmek İçin Üye Girişi Yapın
AYHANAYTAÇTAN/ERENERDEME:
'dinin afyonlaşması üzerinde durmak isterim! karlmarks diyalektik açıdan kendi döneminde ve nüfus etmiş ortamı hasebiyle yahudi/nasrani afyonlaşması üzerinde durmuş ve atıfda bulunmuştur! mesela 'reel-i materyal teori'si üzerinde bir düşünecek olursak? bu adam eşyanınhakikatini arayan en azından oraya dikkat çeken bir iç yapı içindedir diyebiliriz.mesela karlmark ümminebi 'şilo'nun şu duasını işitseydi ne olurdu? '''RABBİM BANA EŞYANIN HAKİKATİNİ GÖSTER? ''' ilk bakışta bu materyalist bir duadır.gerçi ümminebi 'şilo' burdan bilinmeyen perdelerin kalkması daha doğrusu allah ile kul arasındaki '70 bin perdenin kalkması' niyetinedir o dua...mesela atatürkte derki:'biz gökten geldiği zannedilen ayetlerden değil bizzat hayatın gerçeklerinden alıyoruz ilhamımızı? ' bence burda bir sırrı faş etmek zamanıdır ki oda şudur:'nasıl ki o ümminebi 'şilo' 'ben ibrahimin duası isanın müjdesiyim? ' sonucunu çıkarıyorsa ahir nebi misyonu ile sanki ümminebi 'şilo'nunda eşyanın hakikati duasıyla diyalektik materyalizm ve hayatın gerçeklerinden ilham tecellisi ahirzamanın izdüşümünü ortaya koyuyor! buna benzer 'hikmetle dolu o kuran' bizlere 21.yüzyılda ancak anlıyabileceğimiz tüyolar olması bunun yanı sıra ayet mucisesi hadis mucizesi derken hz.alinin ve 11 imamın nasihat mucizeleri de kendini göstermeye başlıyor.ömer çelakıl(akıl çelen) kuranın şifresi diyor eğer ehlibeytin şifresinide çözmüş olsa 12 imam mucizesi ve mehdi kerametini bir güzel anlamış olacaktır ve dileğimiz o ki eren erdem anlasın bunlarıda işlerimizi kolaylaştırsın sevdirsin güzelleştirsin ve hafifletsin yükümüzü diyorum! inşaallah ve elhamdülillah.özel not:'kardeşim eren! twit ve fess aracılığıyla sizlere bazı mesajlarım oldu fakat birisi varki olmadı onu düzeltmek istiyorum oda 'seni ebubekir sifile yönlendiriyorum! ' sözümüzdür daha sonra bunu düzeltme fırsatım olmadı şimdi düzeltiyorum o musatafa islamoğlu olacaktı ama sonra ondanda vazgeçtik ömer öngüte yönlendirelim dedik ama şim di son en son kararımız o ki seni biz esaslı bir şekilde imam-ı rabbani sıla hazretlerine yönlendiriyoruz inşaallah ondan senin nasiplerin vardır.zira hz.mehdinin vucud-u şerifleri imam-ı rabbani ise nakşilikte ruhu pir sultan abdaldır bektaşilikte...ebuzerciliğin devam etsin ama bunuda bir düşün! mehdi imamrabbani/pirsultan, atatürk/humeyni ekolüyle karşımıza çıkacak bilesin imamrabbani derki 'mehdi zahir/batını birleştirir' nakşilikle bektaşiliği kemalizmle humeynizmi birleştirecektir diyebiliriz...ve rahman 19 ve 20 de ki ayetlerde buna işarettir diyebilirz...derki:'iki denizi saldık (nakşi:şeriat/tarikat denizi acıdır?) +(bektaşi:marifet/hakikat denizi tatlıdır?) birleşmeleri için (hz.mehdide) '...alevi/bektaşi kutsal metinlerinde derki:'kulağın biri cafer-i sadık diğeri mehdi sahib-i zamandır? yine derki:'mehdi ademin gölgesidir? ' ve yine derki:'mehdinin bedeni adem ruhu isadır? '(mecaz-ı meal?) ....SAYGILAR? '