Gruplarınızı Görmek İçin Üye Girişi Yapın
Kamil insanı ancak yine kamil insan tanır ve bilmeyence aslabir kamil insan bulunamaz ancak kamil kişi kendine talebe olacak şahsı ona belli etmeden süzgecinden gecirir ve yine ona belli etmeden batınen derslerini verir, taaki o talebe kendisine ders veren kamilin seviyesinden bir seviyeye ulaşana kadar üstadını tanıyamaz ve işte gercek biat kamilini tanıyan o talebenin biatıdır,halbuki kamil o talebenin bilgisinde olmadan talebesine biat etmiştir çünki kamil kişi sececegi talebesinde Rabbini gördügünden secmiştir, birinci biat kamilin talebesine yaptıgı biattır ikinci biatsa talebenin kendisini ve dolayısıyla Rabbini mürşidinde görme bilgisinlen donandıgında yapılan biattır ve böylece vücut tevhidi tamam olur.