Azerbaycanı sevenler Mesaj Detayi Antoloji.com

Gönderen: Aygün Hasanoğlu
Alan:   Grup:Azerbaycanı sevenler
Tarih: 23.08.2007 20:48
Konu: Sindrom

Ehtiyatlı olun!

Bə şə riyyə tin tarixində də hşə tli xə stə liklə r çox olmuşdur. Taun, və ba, SPİD kimi sağalmaz epidemiyalarla bə rabə r faşizm də ə n də hşə tli bə lalardan hesab olunur. Ermə ni sindromunu da bu sağalmaz bə lalar sırasına daxil etmə k olar.

Mə n heç bir xalqın bütünlükdə tə cavüzkar, terrorçu ruhlu olmasına inanmırdım. Amma bu da bir faktdır ki, xalqın düşüncə tə rzini onun ziyalıları formalaşdırır. Bu mə nada isə ermə ni ziyalılarının öz millə ti və bə şə riyyə t qarşısında üzüağ olduqlarını söylə mə k mümkün deyildir. Ermə ni «tarixçi»lə rinin tarixi də yişə rə k özününkülə şdirmə k ehtirası də fə lə rlə ayrı-ayrı xalqların görkə mli alimlə ri tə rə fində n tə nqid edilib və öz layiqli cavabını da alıb. Akademik Piatrovskinin, İlya Çavçavadzenin, Jorj de Malevilin, Vasili Veliçkonun, Samuel Vimsin və başqalarının bu istiqamə tdə yazıları artıq elm alə minə çoxdan tanışdır. Bununla belə , mə hz milli mə hdudluğa qapılmış şovinist düşüncə ilə gə nc ermə nilə rin beynini zə hə rlə yə n ermə ni ziyalıları öz xalqının gə nclə rinin və beynə lxalq ictimaiyyə ti daim aldatmaq və yalan informasiyalarla elm alə mini, dünya informasiya mə rkə zlə rini azdırmaqla mə şğuldurlar. Müasir internet şə bə kə sində yaradılmış mə nzə rə ermə ni millə tçilə rinin heç bir mə nə vi və hüquqi norma tanımayan ə mə llə rində n xə bə r verir. Ermə nilə r minlə rlə saytlar yaradaraq özlə rininin uydurma faktları, mə lumatları ilə doldurmuşlar. Bu yaxınlarda izlə diyim “www. artsakhworld.com” saytı ermə ni iddialarının sə rhə dsizliyinə ə yani sübutdur. Saytda nə inki Qarabağ ə razilə ri, eyni zamanda işğal oyunmuş ə traf rayonlar, hə tta Kür çayına qə də rki digə r şə hə rlə r, onların ə razisi, say tə rkibi, tarixi abidə lə ri haqqında «geniş» mə lumat verilir. Ermə ni xislə tinə uygun formada tə qdim edilə n bu mə lumatlarda «tarixi faktlar»ın mə nbə yi kimi ancaq «yan»lara- ermə ni tarixçilə rinə istinad edilir və şübhə siz ki, bu istinadlar da ermə ni alimlə rinin coşub-daşan fantaziyalarından başqa bir şey deyildir.
Saytda Azə rbaycan şə hə rlə ri ermə nilə şdirilmiş adlarla tə qdim olunur. Mə sə lə n, Kə lbə cə r –Kavlacar, Ağdam-Tiqranakert, Qubadlı-Kanuşek, Zə ngilan-Kovsakan, Bə rdə -Partav, Ağcabə di-Bexames və s. Bu adların bir qismi tarixi mə nbə lə rdə ki qə dimi adlarla verilsə də hamısı bütövlükdə ermə ni millə tinə aid edilir. Çayların, körpülə rin, dağların və yaşayış yerlə rinin toponimlə ri nə qə də r də yişdirilsə də verilə n «yeni» adların özündə də turk dilinin ə lamə tlə rini gizlə tmə k mümkün olmur.
Şuşi adlandırılan Şuşanın işğalı günü- 8 may 1992-ci ildə çə kilmiş fotolar Azə rbaycan vandalizminin nümunə si kimi ə ks etdirilsə də ə slində açıq-aşkar ermə ni vandalizmini tə sdiq edir. Saytda 8 maya qə də r Şuşanı atə şə tutan ermə nilə r tə rə fində n dağılıb yandırılan Xan qızı Natə vanın evi və digə r yaşayış binaları, o cümlə də n, sanki göydə n düşmüş kimi ermə ni xaçları və «yazıları» ilə dolu olan qə bir daşları göstə rilir. Sonra üzdə niraq tə rtibçilə r tarixə baş vuraraq özlə rinə aid nə sə axtarıb tapmağa çalışırlar. Pə nah xan tə rə fində n 1754-cü ildə ə sası qoyulmuş indiki Şuşanın ermə nilə rə aid olduğunu sübut etmə k üçün də ridə n-qabıqdan çıxırlarsa da yenə ə llə rinə bir şey gə lmir. Şuşanın «ermə ni mə də niyyə tinin mə rkə zi kimi» tə qdim edə nlə r «Xandə miryan» adlı birisinin yaratdığı teatr binasını və mə nbə yi bə lli olmayan ermə nicə yazılmış «afişaları» da sə xavə tlə göstə rirlə r və bütün bunların yanında Azə rbaycan adı və güllə lə rlə deşik-deşik edilmiş Bülbül, Natə van, Üzeyir Hacıbə yovun büstlə ri heç olmamış kimi yada düşmür. Guya Gə ncə də n tapıldığı iddia edilə n parça-parça edilmiş ermə ni ə lifbalı «kitabə »nin, zorla ermə ni xaçları yapışdırılmış abidə lə rdə ki və qə bir daşlarındakı oymaların lap yaxın dövrlə rin nümunə si olduğu da hə lə ekrandan aşkar görünmə kdə dir. Yeri gə lmişkə n, Xandə miryanın binası, o cümlə də n qız mə ktə bi 1905-ci ilin 19 avqustunda böyük dağıntı və yanğınlar, qırğınlar törə tmiş ermə nilə rdə n şə hə rin ə halisi müdafiə olunarkə n yanıb. Ola bilsin ki, bina azə rbaycanlıların atdığı atə şdə n dağıdılıb. Lakin bundan ə vvə l ermə nilə r avqustun 17-də Şuşanın tə kcə Köçə rli mə hə llə sində 8, Xə lfə li mə hə llə sində 10 evi yandırıb külə döndə rmiş, ə halini isə qırmışdılar. Hadrut yaxınlığındakı Arış kə ndi, Qışlaq kə ndi və yüzlə rlə digə r kə ndlə r dağıdılaraq yandırılmışdı. Yalnız Eçmiə dzində hə min ilin 10 iyununda 9 azə rbaycanlı kə ndi dağıdılıb yandırılmış, ə hali isə qırılmış və yurdundan didə rgin salınmışdı. Tə kcə 1905-1906-cı illə rdə ermə nilə r tə rə fində n azə rbaycanlılara və bu ə razidə yaşayan digə r xalqlara qarşı törə dilmiş qırğın və dağıntıları hesablamağa başlasaq, bə lkə yüz sayt üçün kifayə t qə də r material ortaya qoya bilə rik. Şübhə siz ki, ermə nilə r bu dövrdə , daha sonra 1918-ci ildə və 1988-ci ildə n başlayaraq Azə rbaycan torpaqlarının 20%-nin işğal edilmə sini, azə rbaycanlılara mə xsus 900-də n artıq yaşayış mə ntə qə sinin talan edilə rə k yandırılıb dağıdılmasını, 150 min yaşayış binasının dağıdılmasını, 4366 sosial mə də ni obyekt, eyni zamanda 695 tibb ocağının mə hv edilmə sini yada salmaq istə mirlə r. 1988-ci ildə n başlayaraq Azə rbaycan iqtisadiyyatına 60 milyard ABŞ dollarından artıq ziyan də ymə si də onları maraqlandırmır. Bütün tarixi faktların və sə nə dlə rin onların ə ksinə olduqlarını görmə mə zliyə vurmaqla özlə rində n «tarix yaratmağa» çalışırlar. Sözügedə n saytda Beylə qan ə razisində ki Gavurçayın, Bə rdə də ki Gavur qalanın adının »gavur» adlandırılmasını fə xrlə qeyd edə rkə n müsə lmanların bu sözü hansı ifadə ilə işlə tdiklə rini də xatırlayıb utanmırlar.
Saytdan «mə lum olur» ki, Partav adlandırılan Bə rdə də «Qə dim Ermə nistanın» böyük şə hə ri imiş! Və şə hə r haqqında verilə n mə lumatda XIX ə srdə «ermə ni şə hə ri Partavın» türk şə hə ri Bə rdə yə çevrilmə sində n yana-yana yazırlar, Füzulidə ki mə scidi də farslara aid edirlə r. Özü də guya bu mə scid ermə nilə rin ə li ilə tikilibmiş!
Tiqranakert adlandırılan Ağdam da Tiqranın şə hə ri imiş. Onlar Ağcabə di, Tə rtə r, Laçın haqqında da danışırlar, Cə brayıldan söz açırlar, qə dim alban mə bə dlə rində n savayı ə llə rinə bir şey keçmir, ona görə də müsə lman və Şə rq memarlıq üslubunun açıq-aşkar göründüyü körpülə r, qalalar, mə bə dlə r, qə biristanlıqlar kimi alban mə bə dlə ri də asanlıqla ermə nilə şdirilə rə k tə ntə nə li şə kildə «ata malı» kimi tə qdim edilə ndə nə elmi müddə alara, nə memarlıq qanunlarına, nə bə şə ri də yə rlə rə , nə də ə n adi insani hə ya hissinə mə hə l qoyulur, «Bax belə cə , necə istə yirə m, elə də yazıram» prinsipi ə sas götürülür. İ. Cavcavadzenin haqqında bə hs etdiyi ermə ni xə stə liyinin (daha doğrusu, sindromunun!) ə lamə tlə rini görmə k üçün bircə elə “www. artsakhworld.com” saytına baxmaq kifayə tdir ki, onun tə hlükə sini hiss edə sə n.
Maraqlıdır ki, sözügedə n saytda Azə rbaycanın Kür çayına qə də r bütün şə hə rlə rinin xə ritə lə ri, onların özlə rinə sə rf edə n tarixi abidə lə rinin şə killə ri bolluqla yerlə şdirilib. Burada «kə şf edilmiş» ermə ni xaçlı «kitabə » və «daşlar» göstə rilir və nə zə rə də alınmır ki, axı butün bunlar hə lə şə kildə n açıq-aşkar görünür! Az qala qışqırmaq istə yirsə n: «Yazılar abidə lə rdə bu şə kildə oyulmur, qala divarlarına bu şə kildə yazılmır axı, ay bə dbə xtlə r! Memarlığın öz qanunları var, kitabə lə r heç vaxt abidə lə rin lap aşağısında zorla yonulub qazılmır. Onların abidə lə rdə xüsusi seçilmiş yeri olur və bu yer torpaqdan müə yyə n qə də r yuxarı mə safə də yerlə şir»!
Böyük Alban mə də niyyə tinə zorla sahib çıxmaq istə yə n ermə nilə r Alban mə bə dlə ri ilə ermə ni mə bə dlə ri arasındakı fə rqi cidd-cə hdlə gizlə tmə yə çalışır, hə tta «alban» aldının özünü belə işlə tmə yə xə sislik edirlə r. Alban xaçının qriqoryan xaçından fə rqlə ndiyini nə zə rə almadan «Hamısı bizimdir! » deyirlə rsə , tə zə likcə oyulduğu aşkar bilinə n ermə ni xaçlarını qə bir daşlarının üzə rində geniş ölçüdə vermə klə gözə soxurlar, bununla bə rabə r, müsə lman mə scidlə rinin fars mə scidi olduğunu söylə mə klə bu yerlə rin qə dim sakinlə ri olan azə rbaycanlıların adını hə tta mə scidlə rdə n belə asanlıqla silib itirmə k istə yirlə r!
Laçındakı mə şhur Hə mzə sultan sarayının «Mə lik Aykaz sarayı» kimi tə qdim edildiyini görə ndə də rhal ermə nilə rin hüdudsuz arzuları haqqında düşünürsə n və fikirlə şirsə n ki, görə sə n ermə nilə r Moskvadakı kilsə lə ri də ermə nilə şdirmə k fikrinə düşmə yiblə r ki, axı onların üzə rində də xaç var!

Ermə nilə r tə rə ifndə n ə sir və girov götürülmüş və tə ndaşlarımız işğal olunmuş ə razilə rdə yaşayış və inzibati binalarının, tarixi mə də niyyə t abidə lə rinin, qə biristanlıqların sökülə rə k dağıdılmasının şahidi olmuş, bu söküb-dağıtma işlə rinə cə lb olunmuşlar. Ə sir və itkin düşmüş, girov götürülmüş və tə ndaşlarla ə laqə dar Dövlə t Komissiyasında bu cür faktlar kifayə t qə də rdir.

Ermə nilə rin ə mə llə rinin nə ticə si olan hə lə tə kcə bir saytı nə zə rdə n keçirdikcə mə ni bir fikir də narahat buraxmırdı: görə sə n milli televiziyalar şadlıq saraylarının, dilini, kökünü tanımayan, 40 yaşından sonra yarıçılpaq halda sə hnə yə çıxan «müğə nnilə rin» reklamından və «adda-budda» süjetlə rdə n ə l çə kib nə hayə t mükə mmə l şə kildə öz mə də niyyə timizi reklam etmə k fikrinə nə vaxt düşə cə klə r? ! Olmazmı ki, mə tbuatımızda, yaxud televiziya kanallarımızda maddi-mə də niyyə t nümunə lə rimizin vaxtaşırı fotolarının nümayiş etdirilmə si və onlar haqqında qısa mə lumatların verilmə si tə şkil olunsun? ! Nə hayə t, bizə mə xsus olan hə r şeyin özgə lə şdirilmə sini, ə limizdə n alınmasını belə sakitcə seyr edə -edə doğrudanmı tariximizə sahib çıxmaqdan vaz keçə cə yik? ! Bu suallar hə m də ismarışdır - kimin ürə yində və tə n qeyrə ti hissi varsa (Mə gə r imkanlı kişilə rimiz tə bliğat mə qsə dli saytların, fotoalbomların, xə ritə və kitabların, digə r vasitə lə rin hazırlanaraq yayılmasına sponsorluq edə bilmə zlə rmi? !) , mə hz onlara ünvanlanmış ismarış! Öz tariximizə və mə də niyyə timizə sahib çıxmağın vaxtı çatmayıbmı? !

Deyirlə r ki, «ermə ni sindromu» adlı xə stə lik mövcuddur. Bu sindromun ə sas ə lamə ti işgə ncə yə mə ruz qalan, can verə n insanın ə zablarından hə zz almaqdır. Yə qin ermə ni sindromunun bir ə lamə ti də elə hə r şeyi özününkülə şdirmə k, uydurma yalanlarla hə m özünü, hə m də başqalarını aldatmaq xə stə liyidir. Ermə ni millə tçilə ri tə rə fində n Azə rbaycana və Türkiyə yə qarşı törə dilə n terror aktları, gah üstüörtülü, gah da açıq şə kildə Türkiyə nin, Gürcüstanın və Rusiyanın torpaqlarına olan iddialar, hə tta beynə lxalq ictimaiyyə tin rə yini öz xeyrinə formalaşdırmaq və onu özü istə diyi sə mtə yönə ltmə k cə hdlə ri bu sindromun nə ticə sidir. Ə gə r onun qarşısı alınmazsa bə şə riyyə t gə lə cə kdə daha də hşə tli bə lalar törə də cə k bir sindromla üz-üzə qalacaqdır!