Göz yaşım
Ömrümden her günüm, gelip gidiyor
Takvim yaprakları, dökülür diyor
Günler nasıl geçti, dua ediyor
Sakladım hep bende, göz yaşın kaldı.
Uzattığın elini, tutan olmasın
İnim inim inle, duyan kalmasın
Gözleri gözüme, bakıp dalmasın
Ekledim hep bende, göz yaşın kaldı.
Rüyamda düşümde, vaz geçilmezi
Bilmecem oldun söz geçilmezi
Kışın soğuk boran yaz geçilmezi
Terledim hep bende, göz yaşın kaldı.
Şeytanın şerbetin iç doya doya
Yağan yağmurlada hasret kal suya
Nasip kısmet olmaz aşk sesi duya
Turladım hep bende, göz yaşın kaldı.
Yazılan atışma kıskançlık kokar
Hasret içerisinde kafaya takar
Anlatmadım ona, lafları sokar
Tutamadın bende, göz yaşın kaldı.
Onurumu aldın ayak altına
Ağırdı sözlerin yağmurla yuna
Anam diye diye, yaptı bak şuna
Sırladım hep bende, göz yaşın kaldı.
İblise uydunda bahtına döne
Cehennem ateşin alevle yana
Korkular içinde,rabbini ana
Uğurladım bende, göz yaşın kaldı.
Gelip geçer yoldan,düşünür yarda
Düzenim kalmadı,versem ayarda
İçerim sızlıyor benliğim darda
Anladım hep bende, göz yaşın kaldı.
......Zeynep Saylan......
.....23/06/2026.....
Kayıt Tarihi : 25.06.2026 12:22:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
Biraz beddualı mı oldu ne




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!