Buyur ya can!
Sen ki
Canda cansın.
Sen ki tende tensin,
Buyur
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




SERAP HOCAM ÇOK GÜZEL ANLAMLI BİR ŞİİRDİ.İŞTE İLAHİ AŞK.SEVĞİLİYE DUYULAN EN YÜCE DUYGU.KUTLUYORUM USTA KALEMİNİZİ VE O GÜZEL YÜREĞİNİZİ. SAYGILARIMI SUNUYORUM.EROL SAGUN.
Ve biz
Harman olacağız rüzgarıyla ruhlarımızın...
Bu titremede aslolanı hisset
Ve her titreyişte
Daha bir ben ol ey yaren...
duygusal bir çalışma...
nefis bir anlatımla yine içten ve yine yürekten geldiği gibi...
saygılarımla kutlarım...
Rabbe boyun eğen, yanar bize biz gibi.
tabii ki, Rabbe boyun eğen en değerli varlıktır. elinize, kaleminize sağlık. Allah sizden razı olsun. selamlarımı sunarım.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta