Bu gönülün ateşi ben oldum
Ne arayıp ne soran sen oldun
Içimdeki fırtınalarda sen varsın.
Hem yaz geçti hem kış geçti ,
Sen benim kollarıma gelmedin.
Sevdan bende kaldı.
Hiç yüzüme gülmedin.
Sevgi dolu bir mesajını almadan
Bana sevgin yeşil ışık yakmadan
Beni oyalayıp durdun hiç bıkmadan
Bırakıp gittin beni
Bu çaresize arkana dönüp bakmadan.
Kayıt Tarihi : 30.03.2026 23:31:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!