Bizim sevdamızı kuru bozkıra
Ağustos ayında ekip gittiler
Yâr ile kavrulduk umut bahara
Onlar düz ovada sekip gittiler
Gönül kafesinin olmaz darası
Ya heptir ya da hiç,yoktur arası
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Kıvılcım beklerken yanardağ olduk
Çok şükür kin değil sevgiyle dolduk
Derken aşk denilen çiçeği bulduk
Bahar göstermeden söküp gittiler
dolu dolu sevda dolu yüreklere muhabbetle selam olsun
saygılarımla
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta