Gitmek Alışkanlığı Şiiri - Yorumlar

Nermin Uçar
45

ŞİİR


1

TAKİPÇİ

Seni ölü döşeğinde gibi sevdiğim için
Özür dilerim, gözlerine dalarken
Feri ne zaman sönecek diye beklediğimden
Ama hep öyle yaşadım, gidişler hep erken
Sevgi sözleri söyleyemem de bundan
Hayallerimde vuslat hiç yer bulamadı
Hep yenik düşüşler, ayrılıklar ve gözyaşı

Tamamını Oku

Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta